Wednesday, December 10, 2014

LANGKAH UNTUK BERJAYA DALAM BISNES TIENS.



7 LANGKAH UNTUK BERJAYA


Dalam bisnes ini ada 7 langkah yang di berikan untuk berjaya dalam bisnes Tiens. 7 Langkah ini telah teruji dan terbukti menghasilkan ramai Ditributor Tianshi yang telah berjaya dan menjadi jutawan dan berpendapatan pasif.

7 Langkah tersebut : -

1. Impian 

Anda harus mempunyai impian. Apakah impian anda? impian anda mesti ingin berjaya dalam hidup. Anda pegang Impian anda, jangan cepat putus asa dan meyerah kalah.


2. Daftar Nama

Daftar nama ini akan membantu anda untuk membangun jaringan anda di bisnes ini. Anda di galakkan mencatat nama-nama orang yang anda kenal di notebook atau di mana sahaja yang anda suka. Pastikan ada no telefonnya agar senang di hubungi untuk buat janji temu.


3. Janji Temu

Anda sudah ada daftar nama, jadi anda buat janji temu dengan orang yang anda kenal face to face untuk mengenalkan bisnes Tiens Unicore kepada mereka.


4. Presentation

Lakukan presentation, bercerita tentang Tianshi walau di mana sahaja anda berada dan dengan siapa sahaja anda jumpa. Biasakan diri dengan presentation, Kalau takut untuk buat presentation, anda boleh belajar dari upline anda dan lama kelamaan andak pasti boleh melakukan sendiri. Latih diri anda pasti boleh, Unicore ada banyak alat bantu untuk membantu anda buat presentation. Ingat Impian Anda.


5. Follow UP

Setelah ada jaringan. Anda akan membantu dan sentiasa tunjuk ajar kepada prospek dan downline anda terus menerus agar mereka berjaya bersama anda.


6. Memakai Produk

Sebagai Distributor Tianshi anda perlu memakai Produk Tianshi. Ini adalah untuk memudahkan anda buat presentation mengenai produk Tianshi. Produk Tianshi adalah produk yang bermutu tinggi yang telah di akui di dunia international dan di terima oleh lebih dari 200 negara.



7. Alat Bantu

Miliki Alat bantu yang di sediakan oleh Tiens Dan Unicore. Alat bantu seperti kaset, VCD, starter pack dan buku-buku yang di anjurkan boleh di dapati di stokis atau pun boleh di dapati dengan upline anda.


SEMOGA BERJAYA BERSAMA-SAMA DI TIENS UNICORE


Maklumat laanjut berkeniaan plan pemasaran dan perniagaan tiens, Sila Klik link ini. http://tiens-niagaonline-tiens.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment